De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Consumer Nationalism in China

- Examining its Critical Impact on Multinational Businesses

Bag om Consumer Nationalism in China

This book will be the first book that systematically analyzes the different waves of consumer nationalism in China, the types of its nationalistic consumer actions, and the critical impact of the new wave which has increased the possibility of a consumer base that could turn hostile at any moment.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781839982859
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 14. maj 2024
  • Størrelse:
  • 237x159x20 mm.
  • Vægt:
  • 412 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Consumer Nationalism in China

This book will be the first book that systematically analyzes the different waves of consumer nationalism in China, the types of its nationalistic consumer actions, and the critical impact of the new wave which has increased the possibility of a consumer base that could turn hostile at any moment.

Brugerbedømmelser af Consumer Nationalism in China



Find lignende bøger
Bogen Consumer Nationalism in China findes i følgende kategorier: