Consumer Innovation at the Base of the Pyramid
- Emerging Patterns of User Innovation in a Resource-Scarce Setting
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 170
- Udgivet:
- 31. marts 2014
- Størrelse:
- 210x148x11 mm.
- Vægt:
- 2504 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Innovation at the Base of the Pyramid
Approximately one-third of the world's population lives in poverty at the global Base of the economic Pyramid (BoP). Sarah Friderieke Praceus quantitatively investigates patterns and characteristics of a large sample of innovations developed by people living at the BoP in India.
Brugerbedømmelser af Consumer Innovation at the Base of the Pyramid
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Innovation at the Base of the Pyramid findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621