Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 336
- Udgivet:
- 6. oktober 2022
- Størrelse:
- 156x21x234 mm.
- Vægt:
- 676 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing
Country of origin and consumer ethnocentrism are evolving constructs as consumers' perception towards country, state or region changes over time.This book explores the phenomena of consumer ethnocentrism and country-of-origin effect on the food market using examples from Polish retailers.
Brugerbedømmelser af Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621