Consumer Culture
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 238
- Udgivet:
- 8. maj 2011
- Udgave:
- 11002
- Størrelse:
- 286x27x230 mm.
- Vægt:
- 387 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Culture
The second edition of Consumer Culture explores the nature and role of consumption in modern societies. Celia Lury's revision of this classic establishes the importance of new object-based studies for consumer culture, and incorporates new chapters on branding and the rise of ethical consumption. Drawing on a wide range of studies, and using contemporary illustrations, the emergence of consumer culture and the changing relations between the production and consumption of cultural goods are examined. Lury argues that consumer culture has become increasingly stylized and now provides context for everyday creativity.
Brugerbedømmelser af Consumer Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621