Consumer Behaviour
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 472
- Udgivet:
- 13. oktober 2020
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 275x212x19 mm.
- Vægt:
- 916 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Behaviour
The text explores new examples of consumer behaviour using case studies, advertisements and brands from Australia and the Asia-Pacific region.The authors recognise the critical links to areas such as marketing, public policy and ethics, and cover the importance of online consumer behaviour with content on how social media and evolving technologies are changing the way marketers understand consumers.Examine ''Marketing Implications'' to learn how theoretical concepts are used in practice, and challenge yourself to think about how marketing decisions impact consumers as you begin to analyse consumer behaviour with cases featuring extensive Australian and international examples.
Brugerbedømmelser af Consumer Behaviour
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Behaviour findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621