De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Consumer Behaviour and the Arts

- A Marketing Perspective

Bag om Consumer Behaviour and the Arts

As the arts world grapples with changing markets, environments and cultures the need to better understand consumers of culture increases in importance. This textbook briefly lays out the key themes in and around consumer behaviour when applied to the cultural sector.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367207304
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 140
  • Udgivet:
  • 30. september 2021
  • Størrelse:
  • 179x234x14 mm.
  • Vægt:
  • 256 g.
  • 2-3 uger.
  • 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Consumer Behaviour and the Arts

As the arts world grapples with changing markets, environments and cultures the need to better understand consumers of culture increases in importance. This textbook briefly lays out the key themes in and around consumer behaviour when applied to the cultural sector.

Brugerbedømmelser af Consumer Behaviour and the Arts



Find lignende bøger
Bogen Consumer Behaviour and the Arts findes i følgende kategorier: