Consumer Behaviour and Digital Transformation
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 364
- Udgivet:
- 11. marts 2024
- Størrelse:
- 253x181x27 mm.
- Vægt:
- 800 g.
- 2-3 uger.
- 4. februar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Behaviour and Digital Transformation
This textbook explores how technological developments and emerging technologies impact on, and engage with, consumer behaviour and decision-making globally. The book will enable readers to develop a coherent understanding of the basic underpinnings of consumer behaviour as they relate to individual and group-oriented consumption decisions.
Brugerbedømmelser af Consumer Behaviour and Digital Transformation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Behaviour and Digital Transformation findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621