De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Consumer Behaviour and Analytics

This volume provides a consumer behaviour textbook for the new marketing reality. In a world of Big Data, machine learning and AI, this text reviews the issues and concepts essential for navigating this new terrain. It demonstrates how we can use data driven insight and research in order to inform knowledge driven decision making.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138592650
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 204
  • Udgivet:
  • 28. august 2019
  • Størrelse:
  • 233x159x12 mm.
  • Vægt:
  • 286 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 16. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Consumer Behaviour and Analytics

This volume provides a consumer behaviour textbook for the new marketing reality. In a world of Big Data, machine learning and AI, this text reviews the issues and concepts essential for navigating this new terrain. It demonstrates how we can use data driven insight and research in order to inform knowledge driven decision making.

Brugerbedømmelser af Consumer Behaviour and Analytics



Find lignende bøger
Bogen Consumer Behaviour and Analytics findes i følgende kategorier: