Consumer Behavior Theories
- Convergence of Divergent Perspectives with Applications to Marketing and Management
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 196
- Udgivet:
- 28. februar 2018
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Behavior Theories
This book critically examines and analyzes the classical and neoclassical behavioral theories in reference to consumer decision-making across the business cultures. Discussions in the book present new insights on drawing contemporary interpretations to the behavioral theories of consumers, and guide the breakthrough strategies in marketing.
Brugerbedømmelser af Consumer Behavior Theories
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Behavior Theories findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621