Consumer Behavior, Global Edition
- Consumer Behavior
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 512
- Udgivet:
- 16. januar 2019
- Udgave:
- 12
- Størrelse:
- 276x217x18 mm.
- Vægt:
- 1004 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Behavior, Global Edition
For undergraduate and graduate courses in consumer behavior. Strategic applications for understanding consumer behaviorConsumer Behavior, 12th Edition explores how the examination and application of consumer behavior is central to the planning, development, and implementation of successful marketing strategies. With an emphasis on developing a variety of useful skills, this text prepares students for careers in brand management, advertising, and consumer research. The 12th Edition has been significantly updated to address contemporary trends and issues, including the role of new media, technological advances, and recent ethical concerns affecting the industry.
Brugerbedømmelser af Consumer Behavior, Global Edition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Behavior, Global Edition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621