Consumer Behavior and Advertising Involvement
- Selected Works of Herbert E. Krugman
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 354
- Udgivet:
- 28. maj 2008
- Størrelse:
- 151x237x24 mm.
- Vægt:
- 626 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer Behavior and Advertising Involvement
Herbert Krugman is the past president of APA, The Division of Consumer Psychology and The Association for Public Opinions Research. This reader contains his selected works in Consumer Behavior and Advertising which combine insights from Cognitive Psychology, Social Psychology and Survey Methodology.
Brugerbedømmelser af Consumer Behavior and Advertising Involvement
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer Behavior and Advertising Involvement findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621