Consumer-based New Product Development for the Food Industry
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 7. april 2021
- Størrelse:
- 240x163x20 mm.
- Vægt:
- 468 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Consumer-based New Product Development for the Food Industry
This is the first book that describes and explains food development from the point of view of the consumer rather than from the top down approach.
Brugerbedømmelser af Consumer-based New Product Development for the Food Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Consumer-based New Product Development for the Food Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621