Constructions of Neuroscience in Early Childhood Education
indgår i Contesting Early Childhood serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 98
- Udgivet:
- 29. juni 2017
- Størrelse:
- 233x156x14 mm.
- Vægt:
- 184 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Constructions of Neuroscience in Early Childhood Education
What can early childhood scholars learn from neurosciences and its influence on children, education, policy and practice? This book explores and critiques topical debates in educational sciences, philosophy, social work and cognitive neuroscience. It examines constructions of children, parents and the welfare state, in relation to neurosciences and its vocabulary of brain architecture, critical periods and toxic stress.
Brugerbedømmelser af Constructions of Neuroscience in Early Childhood Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Constructions of Neuroscience in Early Childhood Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621