Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction
- An Epistemological Perspective
indgår i Mathematics Education Library serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 236
- Udgivet:
- 22. marts 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 234x156x15 mm.
- Vægt:
- 547 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction
In an extensive study, Bettina Heintz (Heintz 2000) proposed that the historical development of formal mathematical proof was, in fact, a means of estab lishing a communicable "code of conduct" which helped mathematicians make themselves understood in relation to the truth of mathematical statements in a co ordinated and unequivocal way.
Brugerbedømmelser af Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621