Constructing Knowledge for Teaching Secondary Mathematics
- Tasks to enhance prospective and practicing teacher learning
indgår i Mathematics Teacher Education serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 330
- Udgivet:
- 28. maj 2013
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 234x156x18 mm.
- Vægt:
- 522 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Constructing Knowledge for Teaching Secondary Mathematics
This book offers a unifed approach to tasks used in the education of secondary mathematics teachers, based on broad goals such as adaptability, identifying similarities, productive disposition, overcoming barriers, micro simulations, choosing tools, and more.
Brugerbedømmelser af Constructing Knowledge for Teaching Secondary Mathematics
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Constructing Knowledge for Teaching Secondary Mathematics findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621