Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations
- A Structural Model of Leisure Visitors' Destination Brand Associations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 357
- Udgivet:
- 24. april 2021
- Udgave:
- 12021
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 501 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations
The study proposes and empirically validates an integrated model of leisure visitors' destination brand associations that can guide destination marketing and branding activities for both, the brand identity and the consumer-based brand equity (CBBE) perspective.
Brugerbedømmelser af Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Connecting Brand Identity and Consumer-Based Brand Equity for Tourism Destinations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621