Congruency, Expectations and Consumer Behavior in Digital Environments
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 213
- Udgivet:
- 6. november 2019
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. februar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Congruency, Expectations and Consumer Behavior in Digital Environments
A progress in technologies, the increasing expansion and use of digital environments lead to remarkable shifts of business activities. Thus, Frederic Nimmermann sheds light on consumer behavior in central subareas in digital environments such as advertising.
Brugerbedømmelser af Congruency, Expectations and Consumer Behavior in Digital Environments
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Congruency, Expectations and Consumer Behavior in Digital Environments findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621