Conducting Market Research For International Business
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 120
- Udgivet:
- 16. april 2009
- Størrelse:
- 154x231x8 mm.
- Vægt:
- 199 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Conducting Market Research For International Business
A guide that leads you through various issues that you can face in developing fresh marketing opportunities in foreign markets. This title includes: initiating a project, to sampling and analyzing data, to taking advantage of your knowledge.
Brugerbedømmelser af Conducting Market Research For International Business
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Conducting Market Research For International Business findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621