De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Concise Guide to Market Research

- The Process, Data, and Methods Using IBM SPSS Statistics

Bag om Concise Guide to Market Research

This updated and revised second edition of the accessible, practice-oriented guide gives readers a compact and step-by-step introduction to the most important quantitative market research techniques, as well as how to use and analyze them in SPSS.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783662519813
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 347
  • Udgivet:
  • 17. september 2016
  • Udgave:
  • 22014
  • Størrelse:
  • 235x155x20 mm.
  • Vægt:
  • 5621 g.
  • 2-3 uger.
  • 20. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Concise Guide to Market Research

This updated and revised second edition of the accessible, practice-oriented guide gives readers a compact and step-by-step introduction to the most important quantitative market research techniques, as well as how to use and analyze them in SPSS.

Brugerbedømmelser af Concise Guide to Market Research



Find lignende bøger
Bogen Concise Guide to Market Research findes i følgende kategorier: