Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 296
- Udgivet:
- 18. august 2016
- Størrelse:
- 163x25x241 mm.
- Vægt:
- 577 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education
Content and Language Integrated Learning (CLIL) is a form of education that combines language and content learning objectives. This volume focuses on conceptualising integration, exploring it from three intersecting perspectives concerning curriculum and pedagogic planning, participant perceptions and classroom practices.
Brugerbedømmelser af Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Conceptualising Integration in CLIL and Multilingual Education findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Sprog og lingvistik > Lingvistik
- Sprog og lingvistik > Sprogundervisning og sprogindlæring
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik: inklusion
- Jura > Jura, generelle emner
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621