Computer Games and the Social Imaginary
indgår i Digital Media and Society serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 248
- Udgivet:
- 6. september 2013
- Størrelse:
- 211x148x16 mm.
- Vægt:
- 328 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Computer Games and the Social Imaginary
Computer games have fundamentally altered the relation of self and society in the digital age. Analysing topics such as technology and power, the formation of gaming culture and the subjective impact of play with computer games, this text will be of great interest to students and scholars of digital media, games studies and the information society.
Brugerbedømmelser af Computer Games and the Social Imaginary
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Computer Games and the Social Imaginary findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621