Computer Based Marketing
indgår i Xbusiness Computing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 756
- Udgivet:
- 23. august 2014
- Udgave:
- 14002
- Størrelse:
- 170x41x244 mm.
- Vægt:
- 1280 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Computer Based Marketing
Ein konsequentes und computergestütztes Marketing entwickelt sich mehr und mehr zu einem entscheidenden Wettbewerbsfaktor. Mit dieser Erkenntnis vermittelt das Standardwerk zur Marketinginformatik in 2. Auflage umfassend und übersichtlich zielführende Informationen. Dazu werden die neuesten Erkenntnisse aus den unterschiedlichsten Teilbereichen der Marketinginformatik anschaulich anhand konkreter Projekte beschrieben und Anwendungspotentiale im Marketing aufgezeigt. Ein "Muss" für jeden innovativ ausgerichteten Entscheidungsträger im Marketing.
Brugerbedømmelser af Computer Based Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Computer Based Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621