De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Computational Advertising

- Market and Technologies for Internet Commercial Monetization

Bag om Computational Advertising

This book introduces computational advertising, and advertising monetization. It provides a macroscopic understanding of how consumer products in the Internet era push user experience and monetization to the limit.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367206383
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 442
  • Udgivet:
  • 27. maj 2020
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 178x254x0 mm.
  • Vægt:
  • 980 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Computational Advertising

This book introduces computational advertising, and advertising monetization. It provides a macroscopic understanding of how consumer products in the Internet era push user experience and monetization to the limit.

Brugerbedømmelser af Computational Advertising



Find lignende bøger
Bogen Computational Advertising findes i følgende kategorier: