Competitive Marketing Strategy for Europe
- Developing, Maintaining and Defending Competitive Advantage
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 384
- Udgivet:
- 6. maj 1994
- Størrelse:
- 235x155x21 mm.
- Vægt:
- 587 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Competitive Marketing Strategy for Europe
Competitive Marketing Strategy for Europe is unique in its application of strategy concepts to European business. Written for the strategist, both student and manager, Competitive Marketing Strategy for Europe identifies strategic issues attached to a range of competitive situations in case studies of more than 20 European firms.
Brugerbedømmelser af Competitive Marketing Strategy for Europe
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Competitive Marketing Strategy for Europe findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621