Competing Through Supply Chain Management
- Creating Market-Winning Strategies Through Supply Chain Partnerships
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 366
- Udgivet:
- 31. oktober 1997
- Udgave:
- 1998
- Størrelse:
- 155x235x22 mm.
- Vægt:
- 1590 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Competing Through Supply Chain Management
SCM is one of the hottest topics in manufacturing and distribution, and like JIT and TQC it requires a corporate commitment. This book provides both fundamental principles of SCM as well as a set of guidelines to assist in practical application of SCM.
Brugerbedømmelser af Competing Through Supply Chain Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Competing Through Supply Chain Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621