Communications, Media and the Imperial Experience
- Britain and India in the Twentieth Century
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 278
- Udgivet:
- 1. januar 2014
- Udgave:
- 12014
- Størrelse:
- 215x139x27 mm.
- Vægt:
- 382 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Communications, Media and the Imperial Experience
Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.
Brugerbedømmelser af Communications, Media and the Imperial Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Communications, Media and the Imperial Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621