Communication Research in the Big Data Era
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 11. oktober 2024
- Størrelse:
- 159x237x18 mm.
- Vægt:
- 449 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Communication Research in the Big Data Era
In the era of big data, knowledge about machine learning and artificial intelligence is becoming crucial for communication researchers navigating the landscape of digital media. This book provides foundational knowledge and techniques to empower researchers to leverage ML and AI at the intersection of communication and data science.
Brugerbedømmelser af Communication Research in the Big Data Era
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Communication Research in the Big Data Era findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621