Communication, Digital Media, and Popular Culture in Korea
- Contemporary Research and Future Prospects
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 532
- Udgivet:
- 24. maj 2019
- Størrelse:
- 155x218x28 mm.
- Vægt:
- 730 g.
- 2-3 uger.
- 23. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Communication, Digital Media, and Popular Culture in Korea
This collection provides a comprehensive examination of the growth of the Korean media and communications industry in recent decades. The contributors analyze such topics as the Korean Wave, newspapers, broadcast television, film, gaming, and new communications technologies.
Brugerbedømmelser af Communication, Digital Media, and Popular Culture in Korea
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Communication, Digital Media, and Popular Culture in Korea findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621