Communicating Corporate Social Responsibility
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 134
- Udgivet:
- 15. februar 2023
- Størrelse:
- 157x12x235 mm.
- Vægt:
- 358 g.
- 8-11 hverdage.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Communicating Corporate Social Responsibility
The Trust Factor: Communicating Corporate Social Responsibility explores theoretical frameworks and practical applications for creating trust between an organization and key stakeholders. Scholars of communication, public relations, and leadership will find this book of particular interest.
Brugerbedømmelser af Communicating Corporate Social Responsibility
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Communicating Corporate Social Responsibility findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621