Communicate to Influence: How to Inspire Your Audience to Action
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 16. maj 2015
- Størrelse:
- 163x238x31 mm.
- Vægt:
- 542 g.
- 2-3 uger.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Communicate to Influence: How to Inspire Your Audience to Action
You are called to communicate well. Not only on the main stage, under bright lights, but every time you speak with your colleagues, your clients, and other stakeholders. It's time to learn how. This book helps learn the secrets of the Decker Method - a framework that has been perfected over the years.
Brugerbedømmelser af Communicate to Influence: How to Inspire Your Audience to Action
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Communicate to Influence: How to Inspire Your Audience to Action findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621