Commercialization of Postal and Delivery Services: National and International Perspectives
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 284
- Udgivet:
- 14. november 1994
- Udgave:
- 1995
- Størrelse:
- 234x156x19 mm.
- Vægt:
- 1350 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Commercialization of Postal and Delivery Services: National and International Perspectives
In particular, do these results for New Zealand Post prove that it is a commercial business, and what are the lessons for other postal businesses? Market Forces New Zealand Post presently has a limited letter monopoly, a 45 cent letter price against an 80 cent competitive floor price.
Brugerbedømmelser af Commercialization of Postal and Delivery Services: National and International Perspectives
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Commercialization of Postal and Delivery Services: National and International Perspectives findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621