Commercial Communication in the Digital Age
- Information or Disinformation?
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 278
- Udgivet:
- 10. april 2017
- Vægt:
- 532 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Commercial Communication in the Digital Age
In today¿s digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, consumers have more possibilities to ¿cocreate¿ than ever before. But will there be a time when advertisers and consumers have equal power? The volume discusses this questionand related issues.
Brugerbedømmelser af Commercial Communication in the Digital Age
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Commercial Communication in the Digital Age findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621