Collaboration in Teacher Education
- Examples from the Context of Mathematics Education
indgår i Mathematics Teacher Education serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 277
- Udgivet:
- 31. oktober 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 156x234x17 mm.
- Vægt:
- 1290 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Collaboration in Teacher Education
This book systematically explores and reflects on a variety of issues related to collaborative mathematics teacher education practice and research - such as classroom coaching, mentoring or co-learning agreements - highlighting the evolution and implications of collaborative enterprises in different cultural settings.
Brugerbedømmelser af Collaboration in Teacher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Collaboration in Teacher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621