Cognitive Activation in the Mathematics Classroom and Professional Competence of Teachers
- Results from the COACTIV Project
indgår i Mathematics Teacher Education serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 378
- Udgivet:
- 12. november 2012
- Udgave:
- 2013
- Størrelse:
- 235x155x20 mm.
- Vægt:
- 5796 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Cognitive Activation in the Mathematics Classroom and Professional Competence of Teachers
Reporting the findings of the Professional Competence of Teachers, Cognitively Activating Instruction, and Development of Students' Mathematical Literacy project (COACTIV), this book discusses the attributes that distinguish successful teachers.
Brugerbedømmelser af Cognitive Activation in the Mathematics Classroom and Professional Competence of Teachers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Cognitive Activation in the Mathematics Classroom and Professional Competence of Teachers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621