Classroom Detracking in the US
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 164
- Udgivet:
- 19. december 2023
- Udgave:
- 23001
- Størrelse:
- 153x14x216 mm.
- Vægt:
- 333 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Classroom Detracking in the US
This book offers a comprehensive examination of how school leaders can institute detracking in their school with research-based best practices. Since the 1980s, researchers and educators have called for detracking as an alternative to the common practice of seperating students into classes by supposed achievement levels. In its most basic form, detracking places students in the same classroom regardless of perceived previous achievement. In this book, Thornton focuses on four high-quality detracking programs across the US to provide a roadmap of best practices for school leaders. Focusing on schools in diverse suburban and urban areas, this book will be beneficial to a wide variety of school leaders as well as school leadership researchers. With the effects of the pandemic still felt in schools and the heated debates at school boards across the country, leaders and researchers both need a path forward for equity-focused work. This book helps to provide way finders on that path whilealso speaking to the need to travel the path in the first place.
Brugerbedømmelser af Classroom Detracking in the US
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Classroom Detracking in the US findes i følgende kategorier:
- Historie og samfund
- Krop og sind
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale og etiske spørgsmål
- Samfund og samfundsvidenskab > Psykologi > Arbejdspsykologi og erhvervspsykologi
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsessystemer og uddannelsesstruktur > Pensumplanlægning og pensumudvikling
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsessystemer og uddannelsesstruktur > Uddannelse: eksamination og evaluering
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Uddannelsesstrategier og uddannelsespolitik
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Skoler
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621