Chinese Outbound Tourism 2.0
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 428
- Udgivet:
- 15. december 2015
- Størrelse:
- 237x159x29 mm.
- Vægt:
- 750 g.
- 2-3 uger.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Chinese Outbound Tourism 2.0
In this book, leading authors from around the world share their most cutting-edge findings and thoughts on the Chinese outbound travel market. The book reflects on the paths of the Chinese outbound travel development, reports new trends and issues, and provides new insights and recommendations. For practitioners around the world, this book provides hands-on guidance on understanding tourists from Mainland China. For tourism scholars, educators, and students, this book provides basic yet essential knowledge on the Chinese outbound travel market and tourist behavior and points out important future directions.
Brugerbedømmelser af Chinese Outbound Tourism 2.0
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Chinese Outbound Tourism 2.0 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621