De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy

indgår i Non-Series serien

Bag om Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy

As China's markets evolve, marketing strategy must adapt to meet changing circumstances.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781567205879
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 352
  • Udgivet:
  • 30. marts 2003
  • Størrelse:
  • 231x155x33 mm.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy

As China's markets evolve, marketing strategy must adapt to meet changing circumstances.

Brugerbedømmelser af Chinese Economic Transition and International Marketing Strategy