China’s Publishing Industry in the Era of Big Data
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 206
- Udgivet:
- 13. april 2022
- Udgave:
- 12022
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 494 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af China’s Publishing Industry in the Era of Big Data
This book introduces Chinäs current publishing industry in the new era, especially when facing the big challenge from social media and technology transformation. Based on the calculation for the first time, the book and overall size of the content data of publications in China, the book presents 15 cases of Chinese publishers looking for opportunities to develop business, using the technology of big data and Internet. For global readers, it may help to build an overview on China's publishing industry and business innovation cases of media companies.
Brugerbedømmelser af China’s Publishing Industry in the Era of Big Data
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen China’s Publishing Industry in the Era of Big Data findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621