China’s Digital Presence in the Asia-Pacific
- Culture, Technology and Platforms
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 210
- Udgivet:
- 15. december 2020
- Størrelse:
- 235x159x21 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af China’s Digital Presence in the Asia-Pacific
This book examines China's digital economy and its presence in the Asia-Pacific region. Drawing on the political economy of the media, industry analysis, platform studies and cultural policy studies, the book shows that China's commercial digital platforms are increasingly recognized outside China and can disseminate Chinese culture more effectively than government-supported media.
Brugerbedømmelser af China’s Digital Presence in the Asia-Pacific
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen China’s Digital Presence in the Asia-Pacific findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621