De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Charity Marketing

- Contemporary Issues, Research and Practice

Bag om Charity Marketing

This book brings together leading scholars to rigorously explore the contemporary issues facing charity marketing, to challenge students and researchers to think about charity marketing in a way that is creative and impactful.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367680893
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 220
  • Udgivet:
  • 20. december 2021
  • Størrelse:
  • 234x155x21 mm.
  • Vægt:
  • 364 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Charity Marketing

This book brings together leading scholars to rigorously explore the contemporary issues facing charity marketing, to challenge students and researchers to think about charity marketing in a way that is creative and impactful.

Brugerbedømmelser af Charity Marketing



Find lignende bøger
Bogen Charity Marketing findes i følgende kategorier: