De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World

Bag om Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World

This book aims to revisit the "traditional" interaction between channel strategies and the marketing mix in a connected world.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030317324
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 282
  • Udgivet:
  • 19. december 2019
  • Udgave:
  • 12020
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 606 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World

This book aims to revisit the "traditional" interaction between channel strategies and the marketing mix in a connected world.

Brugerbedømmelser af Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World



Find lignende bøger
Bogen Channel Strategies and Marketing Mix in a Connected World findes i følgende kategorier: