De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Changing Ideas in Strategy

Bag om Changing Ideas in Strategy

Following recent milestones key to organizational strategy, this book archives strategic thinking and outlines the emergence of new ideas in four broad milestones: emergent missions, emergent forms, emergent resources, and geographic locus.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788184871005
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 220
  • Udgivet:
  • 30. januar 2010
  • Størrelse:
  • 160x240x0 mm.
  • Vægt:
  • 600 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Changing Ideas in Strategy

Following recent milestones key to organizational strategy, this book archives strategic thinking and outlines the emergence of new ideas in four broad milestones: emergent missions, emergent forms, emergent resources, and geographic locus.

Brugerbedømmelser af Changing Ideas in Strategy



Find lignende bøger
Bogen Changing Ideas in Strategy findes i følgende kategorier: