De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Celebrity and the Media

Bag om Celebrity and the Media

An engaging introduction to the key terms, concepts, dilemmas and issues that are central to the study and critical understanding of celebrity, exploring the impacts of celebrity culture on the modern media and examining the influence that celebrity has on the way people place themselves in the modern world.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230292680
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 156
  • Udgivet:
  • 26. november 2013
  • Størrelse:
  • 138x215x9 mm.
  • Vægt:
  • 202 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Celebrity and the Media

An engaging introduction to the key terms, concepts, dilemmas and issues that are central to the study and critical understanding of celebrity, exploring the impacts of celebrity culture on the modern media and examining the influence that celebrity has on the way people place themselves in the modern world.

Brugerbedømmelser af Celebrity and the Media



Find lignende bøger
Bogen Celebrity and the Media findes i følgende kategorier: