De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

CCC – Company, Culture and Communication

Bag om CCC – Company, Culture and Communication

CCC – Company, Culture and Communication er målrettet 2. og 3. g. Fokus er på det merkantile aspekt, og bogen er inddelt i tre overordnede emner: company, culture og communication. Company-delen dækker forskellige erhvervsrelaterede aspekter som CSR og retailing og indeholder også en virksomhedsprofil om InnocentDrinks. Culture-delen tager udgangspunkt i dansk kultur og beskæftiger sig med forretningskultur i andre dele af verden og med virksomhedskultur. Communication-delen har fokus på reklame, interkulturel kommunikation og non-verbal kommunikation. Teksterne giver en begrebsforståelse og en basisviden om de forskellige emner og danner på den måde udgangspunkt for at arbejde videre med et eller flere af emnerne med mulighed for at analysere og perspektivere aktuelle forhold i fx Storbritannien. Hvert afsnit indeholder originaltekster med spørgsmål og opgaver, cases, forslag til skriftlige afleveringer, film og skønlitteratur.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788761693112
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 183
  • Udgivet:
  • 2. november 2018
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 171x242x12 mm.
  • Vægt:
  • 313 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af CCC – Company, Culture and Communication

CCC – Company, Culture and Communication er målrettet 2. og 3. g. Fokus er på det merkantile aspekt, og bogen er inddelt i tre overordnede emner: company, culture og communication.
Company-delen dækker forskellige erhvervsrelaterede aspekter som CSR og retailing og indeholder også en virksomhedsprofil om InnocentDrinks. Culture-delen tager udgangspunkt i dansk kultur og beskæftiger sig med forretningskultur i andre dele af verden og med virksomhedskultur. Communication-delen har fokus på reklame, interkulturel kommunikation og non-verbal kommunikation.
Teksterne giver en begrebsforståelse og en basisviden om de forskellige emner og danner på den måde udgangspunkt for at arbejde videre med et eller flere af emnerne med mulighed for at analysere og perspektivere aktuelle forhold i fx Storbritannien.
Hvert afsnit indeholder originaltekster med spørgsmål og opgaver, cases, forslag til skriftlige afleveringer, film og skønlitteratur.

Brugerbedømmelser af CCC – Company, Culture and Communication