Casesamling til Strategisk public relations
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Casesamling til Strategisk public relations
Cases til strategisk public relations stiller skarpt på nogle af de udfordringer, som PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse. De enkelte cases følger kapitlerne i Håndbog i strategisk public relations og inddrager centrale aspekter af de behandlede teorier.
Sigtet med denne bog er ikke at finde facit på teoretiske problemstillinger i praksis, og de enkelte cases skal derfor ikke læses, som var de best practice. Derimod afspejler denne casesamling genuine problemstillinger og udfordringer, som PR-fagets praktikere må forholde sig til i deres arbejde.
Cases:
- Dialog i danske bank - case om public relations
- Novo Nordisk A/S - case om corporate communication
- LEGO Koncernen tager forbrugerne med på råd - case om stakeholder-ledelse.
- Telenors tårnhøje virksomhedsetik - case om corporate social responsibility
- Carlsberg og de begejstrede Somersby-fans - case om internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR
- Kampagne for digitale offentlige selvbetjeningsløsninger - case om planlægning og evaluering af kommunikation
- Spar Nord Bank - case om employer branding
- Topdanmark: Forretningsmodellen og den finansielle kommunikation - case om investor relations
- Forhandling af overenskomster i offentligheden - case om pressehåndtering
- Jæger-bogen: I spin med eliten - case om spin
- Et fødevareindustrielt kompleks - case om public affairs
- Issues management for Dansk Pelsdyravlerforening - en umulig opgave? - Case om issues management
- SuperBest: Et supermarked i krydsild - case om krisekommunikation
- Arla og Muhammed-krisen - case om public relations og globalisering.
Sigtet med denne bog er ikke at finde facit på teoretiske problemstillinger i praksis, og de enkelte cases skal derfor ikke læses, som var de best practice. Derimod afspejler denne casesamling genuine problemstillinger og udfordringer, som PR-fagets praktikere må forholde sig til i deres arbejde.
Cases:
- Dialog i danske bank - case om public relations
- Novo Nordisk A/S - case om corporate communication
- LEGO Koncernen tager forbrugerne med på råd - case om stakeholder-ledelse.
- Telenors tårnhøje virksomhedsetik - case om corporate social responsibility
- Carlsberg og de begejstrede Somersby-fans - case om internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR
- Kampagne for digitale offentlige selvbetjeningsløsninger - case om planlægning og evaluering af kommunikation
- Spar Nord Bank - case om employer branding
- Topdanmark: Forretningsmodellen og den finansielle kommunikation - case om investor relations
- Forhandling af overenskomster i offentligheden - case om pressehåndtering
- Jæger-bogen: I spin med eliten - case om spin
- Et fødevareindustrielt kompleks - case om public affairs
- Issues management for Dansk Pelsdyravlerforening - en umulig opgave? - Case om issues management
- SuperBest: Et supermarked i krydsild - case om krisekommunikation
- Arla og Muhammed-krisen - case om public relations og globalisering.
Brugerbedømmelser af Casesamling til Strategisk public relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Casesamling til Strategisk public relations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621