Case Studies for Industrial and Business Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 29. januar 1997
- Størrelse:
- 156x234x15 mm.
- Vægt:
- 548 g.
- 8-11 hverdage.
- 27. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Case Studies for Industrial and Business Marketing
Aims to help increase knowledge, skills and insights into making effective decisions in the 'bigger hall' of marketing management. This book covers setting strategic direction; product and customer portfolio analysis; product development; advertising; pricing; channel management; environmental scanning; and measuring strengths and weaknesses.
Brugerbedømmelser af Case Studies for Industrial and Business Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Case Studies for Industrial and Business Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621