Capturing New Markets: How Smart Companies Create Opportunities Others Don’t
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 16. januar 2014
- Størrelse:
- 151x228x14 mm.
- Vægt:
- 402 g.
- 2-3 uger.
- 23. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Capturing New Markets: How Smart Companies Create Opportunities Others Don’t
Guides you through the process of creating counterintuitive strategies, such as treating competitors as collaborators, timing market entry, and targeting narrow niches before big customer segments. Whether you work for a huge corporation or for yourself, this book helps you find sources of growth.
Brugerbedømmelser af Capturing New Markets: How Smart Companies Create Opportunities Others Don’t
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Capturing New Markets: How Smart Companies Create Opportunities Others Don’t findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621