De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Capital Letters

- The Economics of Academic Bookselling

Bag om Capital Letters

Defines the academic bookshop, text, and market. Examines change drivers in worldwide markets. Draws on current research from commercial publishers and publishing interest groups. Includes quantitative and qualitative research data from academic booksellers. Argues that academic booksellers can lead a sustainable and equitable future for the academic text.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781108717236
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 75
  • Udgivet:
  • 6. juni 2019
  • Størrelse:
  • 126x179x7 mm.
  • Vægt:
  • 120 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Capital Letters

Defines the academic bookshop, text, and market. Examines change drivers in worldwide markets. Draws on current research from commercial publishers and publishing interest groups. Includes quantitative and qualitative research data from academic booksellers. Argues that academic booksellers can lead a sustainable and equitable future for the academic text.

Brugerbedømmelser af Capital Letters



Find lignende bøger
Bogen Capital Letters findes i følgende kategorier: