Can't Buy My Love: How Advertising Changes the Way We Think and Feel
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 368
- Udgivet:
- 1. november 2000
- Størrelse:
- 160x24x220 mm.
- Vægt:
- 413 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Can't Buy My Love: How Advertising Changes the Way We Think and Feel
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Can't Buy My Love: How Advertising Changes the Way We Think and Feel findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Historie og samfund
- Hobby og fritid
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Kønsstudier og kønsgrupper > Kønsstudier: kvinder og piger
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Idræt og udendørsaktiviteter