Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 259
- Udgivet:
- 9. april 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 164x218x19 mm.
- Vægt:
- 420 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets
This book highlights current business practices in the emerging markets of China, Ghana, India, Kenya, Nigeria and UAE, and explains how global competition has created a culture of competitiveness and an era of consumerism. The region-specific issues, tested theories, and empirical evidence make the book of value to both researchers and managers.
Brugerbedømmelser af Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Business Practices in Emerging and Re-Emerging Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621